Deklaracja dostępności cyfrowej
Deklaracja dostępności cyfrowej – Oświadczenie w sprawie dostępności
Wstęp
Urząd Miasta Dynów zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Miasta Dynowa wraz z BIP Urzędu Miejskiego w Dynowie.
Daty publikacji i aktualizacji
Data publikacji strony internetowej: 2015-12-31.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-03-21.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa www.dynow.pl wraz z BIP Miasta Dynów jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
- Część z zamieszczonych w serwisie dokumentów w formie plików PDF nie jest w całości dostępna cyfrowo.
- Występują braki opisów zdjęć, tekstu alternatywnego dla czytników obsługiwanych przez osoby niepełnosprawne.
- Umieszczono w serwisie filmy pochodzące z serwisu YouTube i nie mają dołączonych napisów dla osób głuchych.
Wyłączenia:
- Filmy – nagrania posiedzeń Rady Miasta Dynów, które zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
- Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie internetowej przed dniem 23 września 2018 r. mogą nie być dostępne cyfrowo. Zgodnie z przepisami, nie mamy obowiązku ich dostosowywania do wymagań dostępności cyfrowej.
Dla strony www.dynow.pl przeprowadzono samoocenę dostępności, tworząc deklarację przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi do automatycznego wykrywania niektórych błędów dostępności cyfrowej.
Wyeliminowanie wskazanych w raporcie wad, barier nastąpi w najbliższym możliwym terminie.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Oświadczenie sporządzono dnia: 2025-03-21 Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej
Planujemy przed końcem 2025 przebudować stronę, wprowadzając multiportal Miasta Dynów. Podczas przebudowy zamierzamy zlikwidować wszystkie błędy dostępności cyfrowej, o których mowa powyżej.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Jan Prokop, j.prokop@dynow.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 16 6521 093 wew. 46. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Urząd Miejski w Dynowie nie udostępnia aplikacji mobilnych.
Dostępność architektoniczna
Adres siedziby - Urząd Miejski w Dynowie, ul. Rynek 2, 36-065 Dynów
Do budynku prowadzą 2 wejścia. Do obu wejść prowadzą schody.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Urząd Miejski w Dynowie zapewnia dostęp do świadczenia usług tłumacza migowego.
Osoba uprawniona, która wyraża chęć skorzystania z wyżej opisanej metody komunikowania się z naszym Urzędem (w sprawach, dla których właściwy jest Urząd Miejski w Dynowie), proszona jest o zgłoszenie (e-mailem, listownie lub poprzez inną osobę telefonicznie) tego faktu co najmniej na 3 dni robocze przed dniem skorzystania ze świadczenia do:
Pana Wojciecha Barańskiego – Sekretarza Gminy
telefonicznie: nr tel. 16 6521 093, fax. 16 6521 113, email:
lub listownie: Urząd Miejski w Dynowie, ul. Rynek 2, 36-065 Dynów.