Ankiety i opinie

Ankieta badania satysfakcji klienta

Ankieta badania satysfakcji klienta

Dynów, Urząd Miejski w Dynowie 2015r.

1. Jak często załatwia Pan/Pani sprawy w Urzędzie?*

2. W jakiej komórce organizacyjnej Urzędu Miejskiego załatwiał/a Pan/Pani sprawę?*

3. Czego dotyczyła Pana/Pani sprawa?*

4. W jakim terminie została załatwiona Pana/Pani sprawa?

5. Jak ocenia Pan/Pani pracę obsługującego Pana/Panią pracownika Urzędu?*

 12345
uprzejmość i życzliwość
sprawna i szybka obsługa
kompetencja i fachowość
wyczerpująca informacja
terminowość załatwienia sprawy

(proszę dokonać oceny we wszystkich kategoriach , gdzie 1 oznacza ocenę najniższą a 5-najwyższą)

Jak ocenia Pan/Pani poszczególne elementy systemu informacji w Urzędzie?*

 negatywnienie mam zdaniapozytywnie
tablica ogłoszeń
tablica informacyjna
infomat
informację o Urzędzie na stronie www.dynow.pl i www.bip.dynow.pl

(proszę dokonać oceny we wszystkich kategoriach)

Czy uważa Pan/Pani, że Urząd Miejski w Dynowie jest instytucją „przyjazną” dla mieszkańców?*

Jakie zmiany mogą wpłynąć na polepszenie jakości świadczonych usług przez Urząd?*

Metryczka:

Płeć:*

Wiek:*

Wykształcenie:*

Mieszkaniec:*