Aktualności

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miejskiej Dynów – etap V - informacja

W dniu 09.06.2016 r. w Rzeszowie Gmina Miejska Dynów podpisała umowę o dofinansowanie zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miejskiej Dynów – etap V” z zakresu „Gospodarowania odpadami innymi niż komunalne – usuwanie odpadów zawierających azbest”, współfinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie.

Zadanie pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miejskiej Dynów – etap V” zrealizowane przez Gminę Miejską Dynów obejmowało prace związane z demontażem, transportem oraz utylizacją wyrobów zawierających azbest z posesji, które zostały zgłoszone w ramach prowadzonych przez Urząd Miejski konsultacji z mieszkańcami. Na podstawie złożonych wniosków oszacowano, że w ramach zadania usuniętych zostanie 35,99 Mg (ton) wyrobów zawierających azbest tj. 3,73 Mg odpadów pochodzących ze zdemontowanych pokryć dachowych oraz 32,26 Mg odpadów zebranych z miejsc ich czasowego składowania.

Wykonawcą niniejszego zadania została Firma Środowisko i Innowacje Sp. z o.o.

Koszt całkowity zadania wyniósł 12 640,65 zł, w tym dotacja ze środków WFOŚiGW w Rzeszowie – 3 014,06 zł i NFOŚiGW – 4 305,80 zł. Wkład własny Gminy Miejskiej Dynów to kwota 5 320,79 zł.

Termin zakończenia: 
- rzeczowego zadania zgodnie z Umową z WFOŚiGW w Rzeszowie – 20.09.2016 r.